DEVINO CONȘTIENT DE VALOAREA TA!
Oprește DEVALORIZAREA și AUTOSABOTAREA propriei persoane !

Percepția TA asupra potențialului tău real este adesea DISTORSIONATĂ !
Doar o percepție POZITIVĂ asupra ta iți va putea crea ATITUDINEA necesara atingerii succesului !
Permite-mi să-ți explic CUM poți să-ți schimbi ușor și repede viziunea asupra vieții tale !
Înscrie-te pentru o discuție ONLINE pe care ți-o ofer GRATUIT !
Nume
E-mail
Telefon
Cât este 3 + 4?
completați toate câmpurile...


Pagina mea de Facebook

De ce UNII psihologi cred că nu au dreptul să-şi facă reclamă

Reclama

De ce UNII psihologi cred că nu au dreptul să-şi facă reclamă

În urma articolului precedent, am fost apostrofat foarte agresiv pe Facebook de unele „psiholoage” angajate la stat, cum că ele nu au voie să-şi facă reclamă! Pretindeau că normele Colegiului Psihologilor le interzic orice promovare! Şi că singura modalitate este să AŞTEPTE să le vină clienţii din… recomandări! Nimic mai fals! Normele respective, publice pe site-ul COPSI.ro, nu interzic publicitatea pentru cabinetele de psihologie! Ele impun doar respectarea unor norme etice!

Mulţi psihologi de succes au un web site, un blog, un cont pe Facebook, o pagină de prezentare pe Linkedin, şi diverse prezentări ale serviciilor pe care le oferă, şi a preţurilor aferente. În special cei cu cabinete independente.

Cei problematici sunt psihologii rămaşi bugetari. Educaţia lor este axată pe concepţii învechite, disfuncţionale. Ei refuză adesea să accepte că psihologul e un PRESTATOR DE SERVICII INDEPENDENT, care îşi OFERĂ, PROMOVEAZĂ şi VINDE serviciile pe o piaţă liberă! Iar acest lucru necesită COMUNICARE eficientă! Clientul are dreptul să cunoască, să se informeze, să CITEASCĂ despre PERSOANA cu care va avea de-a face în PROCESUL de terapie!

Ultimele cercetări din SUA confirmă că REZULTATELE unei terapii sunt în strânsă legătură cu RELAŢIA TERAPEUTICĂ. Cu chimia potrivită dintre client şi terapeut! Iar aceasta poate fi anticipată pe baza COMUNICĂRII ANTERIOARE şedinţei!

Clienţii mei, de exemplu, în majoritatea cazurilor, mă cunosc pentru că citesc cu atenţie articolele de pe blogul meu! Sau comentariile şi postările de pe reţelele de socializare! În momentul în care mă contactează, deja ei au informaţii despre modul meu de gândire, despre modul în care lucrez, despre tehnicile folosite, despre personalitatea mea şi nivelul meu de cultură generală. Astfel, clientul ştie, din start, dacă avem gradul necesar de COMPATIBILITATE. Ca să putem crea acea relaţie specială, acea ALIANŢĂ TERAPEUTICĂ, determinantă pentru rezultatele terapiei.

Ce şanse, statistic vorbind, sunt ca un om trimis de alţii, prin RECOMANDARE, să ştie cum gândesc eu, şi să facă o evaluare prealabilă a gradului de compatibilitate dintre noi? Mult prea puţine!

De aceea insist, şi dau un exemplu personal. Îmi fac reclamă continuu. Deşi lista de clienţi este arhiplină! Este normal, şi productiv, să fiu vizibil, cunoscut şi apreciat! Articolele mele, prin care ofer GRATUIT informaţii de calitate tuturor celor dispuşi să le citească. Câţi psihologi mai fac asta? Nu au timp? Sau în disfuncţionalitatea lor, se ascund după pretexte puerile, aruncând vina pe unele pretinse norme ale Colegiului Psihologilor, care, cică, le-ar interzice publicitatea. Rolul Colegiului fiind clar, de a sprijini activitatea lor. Nicidecum de a o obstrucţiona.

Cred că nici nu mai e nevoie să adaug, psihologii de succes au de regulă un web site profesional, au articole publicate atât pe acesta, cât şi în reviste online, şi au vizibilitate. Şi au o mentalitate sănătoasă, de sistem INDEPENDENT.

În contrast, psihologii care se plâng că o duc rău, şi se refugiază în posturi călduţe, dar prost plătite, la stat, sunt cei cu tiparul DEPENDENT. Refuză să accepte statutul lor de PROFESIE LIBERALĂ, de LIBER PROFESIONIST, de CABINET INDEPENDENTĂ. Preferă un venit mai mic, ca angajaţi. Astfel că există nenumărate cazuri în care şefii lor, de alte specialităţi, le pot impune diverse soluţii, pe care ei sunt obligaţi, prin fişa postului, să le accepte ca fiind ordine venite pe cale ierarhică!

Daca ti-a placut articolul da-i un share!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0

Rezonezi cu ceea ce scriu?

Te pot ajuta să te transformi din „omul care urmează părerile altora” în „omul cu încredere în forțele proprii care și-a găsit propria intuiție interioară.”

Înscrie-te la o ședință gratuită cu mine și hai în grupul oamenilor care au preluat controlul propriei vieți!



Un comentariu la “De ce UNII psihologi cred că nu au dreptul să-şi facă reclamă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *