DEVINO CONȘTIENT DE VALOAREA TA!
Oprește DEVALORIZAREA și AUTOSABOTAREA propriei persoane !

Percepția TA asupra potențialului tău real este adesea DISTORSIONATĂ !
Doar o percepție POZITIVĂ asupra ta iți va putea crea ATITUDINEA necesara atingerii succesului !
Permite-mi să-ți explic CUM poți să-ți schimbi ușor și repede viziunea asupra vieții tale !
Înscrie-te pentru o discuție ONLINE pe care ți-o ofer GRATUIT !
Nume
E-mail
Telefon
completați toate câmpurile...


Pagina mea de Facebook

Și firmele au nevoie de psiholog!

Firmele

Și firmele au nevoie de psiholog!

Firmele sunt chiar mai vulnerabile ca oamenii. Sunt sisteme care caută și ele echilibru. Iar o singură verigă slabă duce la compromiterea întregului lanț! Astfel că echilibrul sistemelor stă adesea în fiecare verigă a lor! Iar arta de a găsi acest echilibru face diferența dintre firmele care vor exista în viitor și cele care vor dispare!

Firmele nu pot stagna!

Dacă oamenii care suferă dezechilibre temporare mai pot să ascundă suferința interioară, firmele sunt sisteme cu impact mai mare asupra mediului de afaceri. O firmă nu se poate ascunde în camera sa, nici nu poate să se îmbete ca să uite de necaz. Nici să ia medicamente care să-i mascheze temporar simptomele! Suferința lor interioară radiază la fiecare angajat, la fiecare partener de afaceri, la fiecare client! Iar un dezechilibru aparent minor poate fi TRANSMIS, involuntar, la firmele partenere. Fie că sunt clienți, furnizori, colaboratori sau consultanți externi, la toți se vor transmite semnele dezechilibrului organizațional.

Firmele și psihologia organizațională

Capacitatea unei firme de a se adapta la stres, la condițiile de piață schimbătoare și la legislația birocratică face diferența dintre profit și pierdere. Legislația și birocrația sunt identice la nivelul întregii țări, însă modul de a REACȚIONA, de A SE ADAPTA la ele diferă mult de la o firmă la alta. Abilitatea celor care asigură managementul este la bază. Gândirea limpede și capacitatea de a lua DECIZII potrivite, bine gândite și ancorate la REALITATE sunt factorii esențiali. Succesul nu poate fi asigurat de ajutorul dat de stat! Nici falimentul nu depinde exclusiv de haosul legislativ.

Elementele care fac diferența

Transparența decizională, modul în care circulă informația, sinceritatea și corectitudinea informațiilor pe baza cărora se iau DECIZIILE sunt factori esențiali. Dacă procesul de decizie este în mâna unei singure persoane, există riscul unor DISTORSIUNI. Mesajele primite de acesta pot fi eronate, sau corecte dar înțelese greșit. Interpretarea lor poate da naștere unor noi distorsiuni, și acestea pot sta la baza unei decizii neinspirate. Dacă mai adăugăm oboseala, lipsa de timp și diverse presiuni de ordin financiar, descoperim cât este de VULNERABIL procesul de DECIZIE. Astfel că firmele conduse de ECHIPE MANAGERIALE pot fi mult mai bine pregătite să ia decizii comune corecte.

Sinergia grupului din firmele de succes

Relațiile interumane dintre angajați, dintre oamenii din echipa de conducere, capacitatea lor de a coopera, de a comunica eficient și de a transmite informații clare duce la sinergie. La acel miraculos 1+1 = mult mai mult decât doi. Orice stare conflictuală, orice competiție internă, poate duce la generarea unor STĂRI nepotrivite. Care duc la creșterea factorilor generatori de STRES. Cu impact major asupra procesului DECIZIONAL! Iar în mediul competițional de azi, DECIZIILE eronate duc la pierderi financiare! Apoi, implicit, la faliment.

Firmele serioase apelează la psihologi organizaționali!

Mediul organizațional poate să se degradeze, să devină toxic, și astfel să fie sabotate eforturile echipei de conducere. Semnalele sunt subtile, iar managerii fie se fac că nu le văd, fie nu știu cum să le rezolve. Și atunci aleg adesea să ascundă capul în nisip. Abilitatea lor de a ACCEPTA problemele existente va duce la eforturi în sensul corectării lor. Iar NEGAREA lor duce la perpetuarea și agravarea problemelor! Însă un impuls de conștientizare din exterior este soluția care schimbă complet perspectivele! Fapt care arată cât de subțire este linia de demarcație dintre creștere și prăbușire! Abilitățile de management al crizelor sunt elementele esențiale pentru depășirea lor! Iar aceste abilități se dobândesc ușor și relativ repede! (Detalii și AICI)

Daca ti-a placut articolul da-i un share!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0

Rezonezi cu ceea ce scriu?

Te pot ajuta să te transformi din „omul care urmează părerile altora” în „omul cu încredere în forțele proprii care și-a găsit propria intuiție interioară.”

Înscrie-te la o ședință gratuită cu mine și hai în grupul oamenilor care au preluat controlul propriei vieți!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *