DEVINO CONȘTIENT DE VALOAREA TA!
Oprește DEVALORIZAREA și AUTOSABOTAREA propriei persoane !

Percepția TA asupra potențialului tău real este adesea DISTORSIONATĂ !
Doar o percepție POZITIVĂ asupra ta iți va putea crea ATITUDINEA necesara atingerii succesului !
Permite-mi să-ți explic CUM poți să-ți schimbi ușor și repede viziunea asupra vieții tale !
Înscrie-te pentru o discuție ONLINE pe care ți-o ofer GRATUIT !
Nume
E-mail
Telefon
completați toate câmpurile...


Pagina mea de Facebook

Partidele mici și șansele lor reduse respectă legea lui Pareto

Partidele mici

Partidele mici și șansele lor reduse respectă legea lui Pareto

Partidele mici nu au șanse să mai crească. Și asta pentru că mecanismele prin care mintea umană ALEGE sunt destul de simple. Și deja cunoscute de specialiști.

Partidele mici trec pur și simplu neobservate

Cam 80-90% din populație e SĂTULĂ de politică. Și când apare ceva la TV pe teme politice, ei SCHIMBĂ imediat postul!

Prin urmare, informația nu ajunge la ei! Iar dacă totuși ajunge, e uitată rapid! Mintea umană refuză să se supraîncarce cu balast. Reține, SELECTIV, doar lucrurile foarte importante.

Sau mai exact, ceea ce PERCEPE atenția noastră ca fiind important! Motiv pentru care AMPLIFICĂ puternic ceea ce crede ea că ar conta!

La fel, atenția selectivă alege să IGNORE ceea ce consideră a nu fi important! Astfel că din 20 de partide, va vedea maximum 3-4.

În capul nostru există deja o IMAGINE a unui panou electoral. Dar afișele de pe acesta sunt șterse! Doar 3 se văd clar, și încă unul sau două se disting vag!

Nimeni nu își încarcă memoria atât de prețioasă cu toți cei 20 de candidați de pe panou! Ci își alege cel mult 3 preferați!

Partidele mici nu au impact!

Pentru că primele 3 locuri, cele care contează, sunt deja OCUPATE. De către partidele mari. Sau de personalitatea liderilor lor!

Prin urmare, nu mai este LOC pentru al patrulea! Mai ales dacă acesta nu apare de cel puțin 8 ori pe zi în fașa ochilor cuiva!

Dar la știri veți vedea exclusiv partidele semnificative! Și sondajele vorbesc doar despre 3 partide din primul eșalon, și despre alte maximum 4-5 din al doilea eșalon!

La intrare în cabina de vot, 80% din electorat va CUNOAȘTE doar numele a 3 partide. Și liderii lor! Rezultatul e previzibil. Cele 3 partide vor avea 80% sau mai mult!

La americani e tendința și mai simplificată, de a împărți totul la două tabere. Băieții buni și cei răi! Însă dacă unii vor considera că polițiștii sunt cei buni, alții vor considera invers, că infractorii sunt cei buni!

Vezi și articolul despre polarizarea politică a triburilor AICI

Partidele mici lipsesc din MEMORIA TA

Legea lui Pareto explică de ce 80% din ATENȚIA cuiva se îndreaptă spre 20% din resurse. Sau de ce 80% din bani se află la 20% din oameni.

La fel, partidele mici sunt 80% ca NUMĂR. Pot fi 12 partide mici, care vor lua, împreună, maximum 20% din voturi. Și 3 mari, care iau grosul, restul de 80%.

Nu contează cât de rele sunt cele 3 partide principale, sau cât de corupți sunt oamenii de pe lista lor. Sau ce eșecuri răsunătoare au avut la guvernare în trecut!

Ciuma portocalie, apoi cea roșie, și ulterior ciuma galbenă au demonstrat, pe rând, o incompetență totală. Și toate, fără excepție, au pus în funcțiile importante oameni inferiori calitativ. Și corupți.

Cu toate astea, românii votează tot cu una din cele 3 ciume. Iar dacă ciuma portocalie a decăzut prea mult, locul ei e luat rapid de alt partid, artificial, cu sigla… tot portocalie!

Iar dacă partidul portocaliu va dispare, pentru că nu va trece pragul electoral, va fi rapid înlocuit de alt partid, necompromis încă. Format cam din același tipar uman corupt și incompetent.

Partidele mici vor fi rapid uitate

Memoria omului obosește dacă e pusă să ALEAGĂ din mai mult de 3 variante! Doar oamenii inteligenți, capabili și bine organizați pot să iasă din tipar. Și să spargă CERCUL vicios!

Ei vor vota altceva. Dar votul lor NU MAI CONTEAZĂ. Va fi spart în alte circa 12 partide (sau 10, sau 15). Din care nici unul nu va trece pragul electoral!

Și atunci votează niște roboței ușor de manipulat. Care nu cunosc politică, nu urmăresc dezbateri electorale, nu cunosc nimic despre partide. Dar care AUD, sau văd, involuntar, la ȘTIRI, despre primele trei…

Și da, vor vota UNUL din cele 3 partide deja CUNOSCUTE! Sau mai exact, care au nume care sună FAMILIAR. Cine ar vota un NECUNOSCUT?

Partidele mici nu au BRAND

Iar BRAND-ul, e dovedit științific, acționează hipnotic asupra omului. Un televizor de marcă poate să coste cel puțin DUBLU decât același televizor, dar cu eticheta unui nume necunoscut!

Undeva, în mintea subconștientă, se face o alegere irațională. A cuiva deja CUNOSCUT. Și chiar dacă acel cunoscut este RĂU, va fi ales cu prioritate!

Dacă traficantul de MINORE Gheorghe Dincă, răpitorul din Caracal, ar putea candida pentru un post de primar  la concurență 1 la 1 cu un profesor universitar necunoscut maselor, ar putea obține ușor, statistic vorbind, de circa 4 ori mai multe voturi decât acesta!

Nu pentru că e preferat, ci pentru că e deja bine cunoscut de la TV! Și oamenii votează instinctiv ceva ce deja… CUNOSC.

În campania de anul trecut la prezidențiale, cei trei candidați care au luat peste 80% din voturi și-au postat ILEGAL bannerele electorale uriașe ÎNAINTE de începerea campaniei!

Când a început, oficial, campania, ei erau deja ușor de VIZUALIZAT în mintea fiecărui alegător! Restul de încă vreo 10 candidați, majoritatea mult superiori celor trei din toate punctele de vedere, au rămas NECUNOSCUȚI. Și neobservați. Iar acum sunt uitați complet.

Și cine votează un NECUNOSCUT?

Partidele mici vor rămâne mici

Iar cele mari vor monopoliza scena politică. Deoarece deja au OCUPAT tot locul disponibil din mintea omului! Iar un om simplu, scârbit de politică, va refuza să o mai elibereze pentru a STUDIA și alte variante.

E ca și cum aș avea trei pahare, toate pline cu apă minerală, și când mi se oferă un vin bun, îl voi refuza pentru că nu am practic LOC.

Orice tentativă a gazdei de a-mi turna în pahare va duce la supraaglomerare. Și la revărsarea preaplinului pe masă. Cu un sentiment nasol.

Așa că avem maximum 3 pahare, deja pline, și lipsește complet dispoziția omului simplu de a le goli, pentru a face loc la altceva!

Cei mari deja ȘTIU asta. Și tot ce fac ei zilnic ajută la CONSOLIDAREA brandului lor. Care în CREIERUL alegătorului are o ANCORARE echivalentă cu religiozitatea!

 

Daca ti-a placut articolul da-i un share!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0

Rezonezi cu ceea ce scriu?

Te pot ajuta să te transformi din „omul care urmează părerile altora” în „omul cu încredere în forțele proprii care și-a găsit propria intuiție interioară.”

Înscrie-te la o ședință gratuită cu mine și hai în grupul oamenilor care au preluat controlul propriei vieți!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *